پاسخ به پرسش های متدال

چطور میتوانم سفارشم را لغو کنم ؟
 
شما میتوانید بعد از سفارش کالا سفارش خود را لغو کنید.
 
چطور میتوانم امتیاز‌ بگیریم؟
 

شما از دو راه می‌توانید امتیاز بگیرید:
– خرید کالا
– ثبت نظر

در چه شرایطی میتوانم کالای خود را بازگردانم؟

آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویت‏‌های شرکت پخش الوند بوده است و شرکت پخش الوند در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسائلی روبرو شوند که در چنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است، برای دریافت اطلاعات بیشتر صفحه شرایط و ضوایط را مطالعه بفرمایید.

چطور درخواست خود را جهت مرجوعی کالا به شما اطلاع دهم؟
 

شما میتوانید از طریق فرم درخواست مرجوعی در پروفایل ، صفحه تماس با ما و تلفن درخواست خود را ثبت نمایید.

چرا سفارشم دو مرسوله شده است؟
 
تعداد مرسوله ایجاد شده بدلیل نوع کالایی است که توسط شما سفارش داده شده است.
 
روند رسیدگی به درخواست مرجوعی کالا چگونه است؟
 

پس از بررسی علت مرجوعی توسط کارشناسان خدمات پس از فروش هماهنگی لازم با شما جهت مرجوع وجه ، صورت میگیرد. لازم بذکر است که امکان تعویض کالا در این مرحله وجود ندارد و شما میتوانید پس از مرجوع وجه مجدد خرید خود را انجام دهید.

چطور میتوانم سفارشم را پیگیری کنم ؟
وارد سایت شرکت پخش الوند شوید.
روی گزینه سفارش ها کلیک کنید.
در این قسمت با کلیک روی جزییات میتوانید سفارش خود را ببینید.
میتوانید در این قسمت روند آماده سازی و مراحل ارسال سفارش خود را پیگیری کنید.